Poskytované realitné služby

Realitná kancelária Reality holding si zakladá na kvalitnom "ALL inclusive servise" pre všetkých zúčastnených klientov predaja či prenájmu nehnuteľností.

"ALL inclusive realitný servis" pre predávajúcich klientov

  1. Profesionálna prehliadka nehnuteľnosti.
  2. Stanovenie aktuálnej trhovaj ceny nehnuteľnosti – doporučená cena.
  3. Spísanie sprostredkovateľskej zmluvy.
  4. Príprava profesionálnej prezentácie nehnuteľnosti – fotodokumentácia, list vlastníctva, kat. mapa.
  5. Príprava nehnuteľnosti na obhliadku – oboznámenie s postupom.
  6. Aktívna účasť callcentra z centrály – priame informácie o záujme online.
  7. Zadanie ponuky do interného systému siete Reality Holding – okamžité spárovanie s dopytom klientov po danom type nehnuteľnosti
    možnosť okamžitého dohovárania obhliadok so záujemcami.
  8. Možnosť zrovnávacej analýzy ponuky s konkurenčnými, alebo súkromnými ponukami v danej lokalite.
  9. Aktívne vyhľadávanie záujemcov na nehnuteĺnosť v danej lokalite – osobný kontakt.
  10. Pravidelný kontakt s maklérom a callcentrom spoločnosti o priebehu predaja.
  11. Prehliadky nehnuteľnosti len za prítomnosti vášho osobného makléra.
  12. Spísanie rezervačnej zmluvy so záujemcom o Vašu nehnuteľnosť a okamžité informovanie klienta.
  13. Scoring bonity klienta hypotečným centrom – preverenie klienta, či má možnosť naozaj čerpať úver v požadovanej výške ceny nehnuteľnosti.
  14. Príprava ZoBZ, kúpnej zmluvy, prípadne Zmluvy o prevode čl. práv a povinností k bytovému družstvu.
  15. Zaistenie kúpnej ceny notárskou úschovou, pokiaľ to obchodný prípad, prípadne klient požaduje.
  16. Podanie návrhu na vklad o prevode vlastníctva u príslušného katastra nehnuteľností.
  17. Aktívne odovzdanie nehnuteľnosti novému majiteľovi maklérom s odovzdávacím protokolom so stavom energií.
  18. Zaistení znaleckého posudku pre účely hypotekárneho úveru.

"ALL inclusive realitný servis" pre kupujúcich klientov

  1. Podrobná analýza priania a potrieb klienta – konkrétny dopyt na nehnuteľnosť, lokalitu a cenu
  2. Zadanie dopytu klienta do interného systému firmy – online aplikácia Rh portál s prepojením celej siete.
  3. Okamžitá možnosť prepárovania so všetkými aktívnymi zákazkami firmy – okamžitá možnosť dohovárania obhliadok nehnuteľností.
  4. Aktívne vyhľadávanie vhodných nehnuteľností, letákové kampane a pod.
  5. Zaistenie presných informácií o Vami vybranej nehnuteľnosti.
  6. Prostredníctvom tímu callcentra zaistenie obhliadky nehnuteľnosti so zodpovedným maklérom.
  7. Odborné posúdenie celkového stavu a ceny ponúkanej nehnuteľnosti.
  8. Zabezpečenie financovania hypotečným centrom, rýchly scoring.
  9. Transparentný právny servis s možnosťou zaistenia notárskej úschovy.
  10. Aktívne odovzdanie nehnuteľnosti novému majiteľovi maklérom s odovzdávacím protokolom so stavom energií.
Prebieha načítavanie